Marketing internetowy szansą na sukces


Definiując marketing internetowy nazywany inaczej jako e-marketing, możemy uznać, iż jest to forma tradycyjnego marketingu, z jedną znaczną różnicą — medium, w którym obowiązuje, jest sieć Internet i strony internetowe. Marketing internetowy jest swojego rodzaju procesem społecznym, który w docelowym zamyśle wykorzystywany jest przez oferentów (usług i produktów) i wpływa na pozyskiwanie nowych klientów, ale co ważniejsze utrzymywanie obecnych poprzez oferowanie wyjątkowych usług i nowych produktów twojej firmy.

phonephone
atat
envelopeenvelope
commentscomments

Korzyści płynące z marketingu w Internecie



Jesteś zainteresowany działaniami e-marketingowymi w Sopocie?

Decydując się na działania reklamowe z wykorzystaniem e-marketingu, warto wiedzieć, że z pomocą przychodzą wyspecjalizowane narzędzia marketingowe, takie jak pozycjonowanie stron www w przeglądarkach internetowych, czy kampanie reklamowe Google AdWords, które w znaczący sposób wpływają na przebieg strategii marketingowej. Te i wiele innych narzędzi oraz sama reklama kontekstowa w Internecie, pozwalają promować markę, umożliwiają również zaistnienie na nowych rynkach, lokalnym, ogólnokrajowym czy nawet międzynarodowym. Działania e-marketingowe pozwalają na zwiększenie możliwości sprzedażowych i zysków z kampanii reklamowej w internecie. Warto jednak mieć na uwadze, że wiele działań marketingowych przynosi długofalowe skutki.


Popularne działania marketingowe w Sieci

Strategia biznesowa z marketingiem w Internecie Odpowiednia strategia marketingowa w sieci pozwala dotrzeć do wybranej grupy docelowej, która zainteresowana jest danymi ofertami usług lub produktów np. lokalnie, gdy oferta przedsiębiorstwa skierowana jest na konkretny rynek w obrębie danej lokalizacji. Eksperci naszej firmy KAMLEGIT jako liderzy w rozwiązaniach e-marketingowych dostarczą Twojej firmie sprofilowanych usług, dzięki którym skutecznie osiągniesz swoje cele biznesowe, poprawisz wizerunek swojej działalności, a Twoja marka stanie się bardziej widoczna i rozpoznawalna w sieci.

Popularne działania marketingowe w Internecie:

  • Skuteczne pozycjonowanie i SEO
  • SEM (Search Engine Marketing)
  • SMM (Social Media Marketing)
  • Video marketing
  • Content marketing
  • Marketing wirusowy
  • E-mail marketing
parallax background

Główne formy e-marketingu, które znacząco wpłyną na skuteczną konwersję i pomogą Ci na Twojej drodze

Niezależnie od określonych celów, jakie chcesz osiągnąć, czy to poprawa widoczności strony w internecie, czy zwiększenie wskaźnika liczby odwiedzin na stronie www, przedstawimy Ci użyteczne metody, narzędzia i formy marketingu internetowego, które pomogą Ci osiągnąć sukces w Internecie.







Ciekawostki

  • Historia marketingu internetowego sięga roku 1994, wówczas Hot Wire sprzedał pierwszy w internecie baner reklamowy.
  • W roku 2001 wydatki na reklamę internetową w USA osiągnęły poziom 7.1 miliarda USD.
  • Remarketing jest formą marketingu internetowego, który poprzez "śledzenie" poczynań użytkownika umożliwia wyświetlanie reklam dopasowanych do jego zainteresowań.
  • Content marketing to kreowanie i dystrybuowanie informacji i przekonującego contentu poprzez różne kanały medialne i w formie pozwalającej na przyciągnięcie i/lub utrzymanie konsumentów.
  • Influencer marketing jest relatywnie nowym trendem w e-marketingu, ale szybko zyskuje na popularności. W Stanach Zjednoczonych wykorzystuje go już ponad 65 proc. marek (tapinfluence.com), w Polsce natomiast w perspektywie czasu coraz więcej firm przekonuje się do tej formy promocji w Internecie.