Marketing internetowy szansą na sukces


Definiując marketing internetowy nazywany inaczej jako e-marketing, możemy przyjąć, iż jest to forma tradycyjnego marketingu, z jedną zasadniczą różnicą — medium, w którym obowiązuje, jest sieć Internet i strony WWW. Marketing internetowy jest swojego rodzaju procesem społecznym, który w docelowym zamyśle stosowany jest przez oferentów (usług i produktów) i wpływa na pozyskiwanie nowych klientów, ale co ważniejsze utrzymywanie obecnych poprzez oferowanie wyjątkowych usług i nowych produktów.

Korzyści płynące z marketingu w Internecie



Jesteś zainteresowany działaniami e-marketingowymi?

Decydując się na działania reklamowe z wykorzystaniem e-marketingu, warto wiedzieć, że z pomocą przychodzą wyspecjalizowane narzędzia marketingowe, takie jak szeroko pojęte pozycjonowanie stron www w przeglądarkach internetowych, czy kampanie reklamowe Google AdWords, które w znaczący sposób wpływają na przebieg strategii marketingowej. Te, jak i wiele innych narzędzi oraz sama reklama kontekstowa w Internecie, pozwalają promować markę, umożliwiają również zaistnienie na nowych rynkach, lokalnym, ogólnokrajowym czy nawet międzynarodowym. Działania marketingowe pozwalają na zwiększenie możliwości sprzedażowych oraz zysków z kampanii reklamowej w sieci. Warto jednak mieć na uwadze, że wiele działań marketingowych przynosi długofalowe skutki.


Popularne działania marketingowe w Sieci

Strategia biznesowa z marketingiem w Internecie Odpowiednia strategia marketingowa w sieci pozwala dotrzeć do konkretnej grupy docelowej, która zainteresowana jest danymi ofertami usług lub produktów np. lokalnie, gdy oferta przedsiębiorstwa skierowana jest na konkretny rynek w obrębie danej lokalizacji. Eksperci firmy KAMLEGIT jako liderzy w rozwiązaniach e-marketingowych dostarczą Twojej firmie kompleksowych usług, dzięki którym skutecznie osiągniesz swoje cele biznesowe, poprawisz wizerunek swojej działalności, a Twoja marka stanie się bardziej widoczna i rozpoznawalna w sieci.

Popularne działania marketingowe w Internecie:

  • Skuteczne pozycjonowanie i SEO
  • SEM (Search Engine Marketing)
  • SMM (Social Media Marketing)
  • Video marketing
  • Content marketing
  • Marketing wirusowy
  • E-mail marketing

Główne formy e-marketingu, które znacząco wpłyną na skuteczną konwersję i pomogą Ci na Twojej drodze

Niezależnie od określonych celów, jakie chcesz osiągnąć, czy to poprawa widoczności strony w internecie, czy zwiększenie wskaźnika liczby odwiedzin na stronie www, przedstawimy Ci użyteczne metody, narzędzia i formy marketingu internetowego, które pomogą Ci osiągnąć sukces w Internecie.

Pozycjonowanie stron internetowych
KAMLEGIT w ramach pozycjonowania stron www zajmuje się na początku optymalizacją strony celem uzyskania odpowiedniego wskaźnika jakości witryny, dzięki czemu zdobycie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania jest łatwiejsze. Pozycjonowanie to długofalowy proces wpływający na pozycję danej strony osiąganą podczas wyszukiwania odpowiednich fraz przez internautów. Jako agencja SEO oferujemy pozycjonowanie lokalne, jak i działania na skalę globalną.
Pozycjonowanie sklepów internetowych
Pozycjonowanie sklepów w Internecie zazwyczaj kieruje się odmiennymi zasadami pozycjonowania, jednak podstawowe założenia wypromowania serwisu nadal pozostają niezmienne. Pozycjonowanie produktów, promocja internetowa, pozycjonowanie usług, docieranie do nowych klientów, analiza konkurencji to metody, na które warto zwrócić uwagę. To klucz do sukcesu w e-marketingu, który przełoży się na wiele korzyści biznesowych i w dobrym prosperowaniu sklepu.
SEM | SEO | PPC
Działania SEM skupiają na sobie naturalne prace mające na celu poprawę w wynikach organicznych, jak i wykorzystywanie kampanii reklamowych, jak Google Adwords. Oferujemy płatne reklamy w wyszukiwarce w ramach kampanii rozliczanej metodą PPC. Ich zaletą jest szybki efekt, gdyż w kilka dni można uruchomić dobrze przygotowaną reklamę. W celu uzyskania długofalowych korzyści warto zainteresować się działaniami SEO. Kampanie reklamowe w Google (SEM, PPC) są z kolei skuteczną formą szybkiej reklamy.
SMM | Social Media Marketing
Marketing w mediach społecznościowych w wielu przypadkach umożliwia dotarcie do szerokiej grupy odbiorców. Dzięki prowadzeniu profili społecznościowych w serwisach takich jak: facebook, twitter, linkedln, youtube, instagram, goldenline szybko i skutecznie pokażesz swój produkt lub usługę osobom obecnym na tych portalach i interesujących się tematyką twojej działalności. Media społecznościowe są mniej formalnym kanałem komunikacyjnym, przez co mogą być bardziej przystępne dla internautów.

PPC
Reklamy metodą "Pay per Click" umożliwiają wyświetlania strony w wynikach wyszukiwania w formie reklamy kontekstowej. Pozwala to na szybkie zwiększenie liczby odwiedzin na stronie potencjalnej grupy odbiorców. Korzystając z reklamy Google AdWords, płacimy tylko za kliknięcia w reklamę, a nie za samo jej wyświetlanie.
E-mail marketing
Ta forma marketingu polega na wysyłaniu masowej korespondencji do odpowiednio pozyskanej grupy odbiorców. W ramach tego zajmiemy się przygotowaniem i obsługą całej kampanii. W zakresie obsługi przygotowujemy newsletter w celu pozyskania bazy klientów oraz stargetowane wiadomości e-mail mające na celu zachęcanie do powrotu na nasz serwis.
Video marketing
To, co wyróżnia video marketing to nieograniczone możliwości, jakie zapewnia materiał filmowy. Przekaz w takiej formie może w znacznie szybszy i przyjemniejszy sposób dotrzeć do dużej liczby odbiorców. Jest to niebywale skuteczna metoda komunikacji z klientami. Dobrze przemyślana i przygotowana produkcja, wzbudza emocje oraz zapada w pamięć internautów.
AdWords
Reklamy Adwords są wyświetlane u góry i po prawej stronie wyników wyszukiwania oraz na stronach współpracujących z firmą Google. System ten jest oparty na modelu PPC, czyli płacimy tylko w przypadku kliknięcia w reklamę przez użytkowników. Pozycja reklamy w wynikach sponsorowanych ustalana jest na podstawie wyniku jakości reklamy oraz maksymalnej stawki CPC.

Analityka
Skuteczność kampanii marketingowej może zostać zwiększona dzięki właściwemu wykorzystaniu danych o konwersji wysłanych e-maili, źródłach ruchu użytkowników czy też działalności w mediach społecznościowych. Analityka marketingowa pozwala lepiej zrozumieć zachowania klientów i właściwie rozpoznawać ich. Umożliwia uzyskać miarodajną ocenę skuteczności wykonywanych działań marketingowych.
Obsługa fanpage/ prowadzenie fanpage w social media
Jeśli chcesz być na bieżąco ze swoimi klientami, warto zastanowić się nad założeniem fanpage w popularnym serwisie społecznościowym. Prowadzenie fanpage na Jeśli chcesz być na bieżąco ze swoimi klientami, warto zastanowić się nad założeniem fanpage w popularnym serwisie społecznościowym. Prowadzenie fanpage na Facebooku czy w innym portalu wymaga systematyczności. Właściwe zaplanowanie prowadzenia fanpage'a jest bardzo ważnym aspektem aktywności w social media. KamlegIT oferuje kompleksową obsługę twojego konta firmowego w wybranym portalu.

Dodatkowe formy marketingu internetowego, które także będą pomocne

Niezależnie od tego jakie formy marketingu wybierzesz w celu poprawy wyników wyśwetlania twojej witryny internetowej tutaj znajdziesz przydatne metody, które dodatkowo wspomogą działania pozycjonerskie.

Infografika - sprawna komunikacja
Infografika jest graficzną formą przekazania informacji. Dzięki niej odbiorcy łatwiej przyswoją konkretne informacje, które szybciej zapadną im w pamięć. U nas otrzymasz profesjonalnie wykonaną infografikę o dowolnych wymiarach i tematyce. Zadbamy o każdy szczegół obrazu i tekstu tak by przyciągnął uwagę i chętnie udostępniany był coraz większej ilości odbiorców.
Blog marketing
Blogi firmowe są idealnym narzędziem do zbudowania wizerunku firmy w internecie i zaistnienia w oczach klientów. Blog pozwoli zaznajomić klientów z twoją ofertą, wzbudzić zaufanie i poinformować o najnowszych trendach. W ramach blogowania o Twoich produktach czy usługach w ciekawy sposób pozyskasz grono odbiorców.

Inbound marketing
Inboung marketing jest strategią umożliwiającą użytkownikowi internetu znalezienie konkretnego nadawcy przekazu reklamy. Dzięki nam dostarczysz atrakcyjną treść użytkownikom, którzy sami chętnie ją wypromują, oraz nawiążesz trwałą relację z odbiorcami. To koncepcja, w której odbiorca przekazu marketingowego wyraża na niego zgodę poprzez np. zapisanie się na newsletter.
Copywriting
Nasz profesjonalny copywriter przygotuje dla ciebie slogany reklamowe, treści strony www, kampanie marketingowe e-mail. Odpowiednie treści reklamowe pozwolą realnie zwiększyć sprzedaż czy zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z naszych usług. Ważna jest treściwość informacji, czyli przekazanie w jak najbardziej przejrzysty i prosty sposób tego, co mamy do zaoferowania.

Influencer marketing
W promocję firmy lub produktu angażowana jest popularna osoba. Może to być bloger, vloger lub ekspert w danej dziedzinie, dzielący się swoimi opiniami w Internecie. Dla niektórych grup społecznych taka osoba niekiedy bardzo medialna jest w stanie zachęcić do zakupu określonego produkty czy skorzystania z oferty danej marki. Dużą rolę odgrywa tu wiarygodność jego przekazów, ułatwia to promocję marki.

Ciekawostki

  • Historia marketingu internetowego sięga roku 1994, wówczas Hot Wire sprzedał pierwszy w internecie banner reklamowy.
  • W roku 2001 wydatki na reklamę internetową w USA osiągnęły poziom 7.1 miliarda USD.
  • Remarketing jest formą marketingu internetowego, który poprzez "śledzenie" poczynań użytkownika umożliwia wyświetlanie reklam dopasowanych do jego zainteresowań.
  • Content marketing to kreowanie i dystrybuowanie informacji i przekonującego contentu poprzez różne kanały medialne i w formie pozwalającej na przyciągnięcie i/lub utrzymanie konsumentów.
  • Influencer marketing jest relatywnie nowym trendem w e-marketingu, ale szybko zyskuje na popularności. W Stanach Zjednoczonych wykorzystuje go już ponad 65 proc. marek (tapinfluence.com), w Polsce natomiast w perspektywie czasu coraz więcej firm przekonuje się do tej formy promocji w Internecie.