2 września 2022

Outsourcing helpdesk IT

Utrzymanie własnego działu informatycznego w firmie nie zawsze jest możliwe. Obecnie praca bez komputerów jest niemal niemożliwa, tak samo jak i bez informatyka, jednak opłacenie pełnego etatu do reagowania w rzadkich awaryjnych przypadkach nie przynosi korzyści. Stąd rośnie zainteresowanie outsourcingiem helpdesku IT. Jakie korzyści może przynieść to rozwiązanie?
29 sierpnia 2022

Kiedy potrzebna jest pomoc informatyka?

Postęp technologiczny pozwolił na usprawnienie znaczącej większości zawodów. Inżynierowie korzystają z programów do projektowania konstrukcji, księgowi mają ułatwiony dostęp do najnowszych aktów prawnych, państwo pozwalające zapłacić podatki przez Internet czy choćby kasjerzy, którym kasa nadrukowuje produkty i wylicza cenę. Wszystkie te i inny systemy opierają się o komputery, a co za tym idzie, o informatykę. W momencie, gdy przestaną one działać niezbędna jest pomoc informatyka, by rozwiązać problem.
25 sierpnia 2022

Co to jest pogotowie komputerowe i czym różni się od helpdesku

Helpdesk jest bardzo pomocnym i nieocenionym rozwiązaniem zarówno dla małych firm, których nie stać na własny oddział informatyczny, jak i dużych korporacji pragnących odciążyć swoich pracowników IT. Jednak pomimo swoich zalet, helpdesk może być niewystarczającym rozwiązaniem dla bardziej wymagających. Wtedy odpowiednim wyborem staje się pogotowie komputerowe. Czym jest i jak działa pogotowie komputerowe?
12 sierpnia 2022

Programy do połączeń zdalnych używane w pomocy informatycznej

Programy do połączeń zdalnych są to jedne z najważniejszych narzędzi informatyka, który udziela pomocy informatycznej. Pozwalają na sterowanie komputerem klienta zza pomocą innego komputera podłączonego do internetu. Jakie są najpopularniejsze programy używane przy pracy online i jakie opcje oferują?
10 sierpnia 2022

Co to jest helpdesk?

W dzisiejszych czasach rozwój technologii informatycznej napędza również rozwój firm innych branż. Bez odpowiedniego systemu informatycznego prowadzenie większych biznesów jest praktycznie niemożliwe, a sam system musi być responsywny i bezawaryjny całodobowo. Niestety awarie zawsze mogą się wydarzyć – wtedy przydatna jest usługa helpdesku IT, która pomoże rozwiązać problemy powstałe w trakcie pracy. Do czego jeszcze może przysłużyć się helpdesk?
9 sierpnia 2022

Co to jest pomoc informatyczna?

Wraz z rozwojem technologii komputerowej równocześnie pojawia się coraz więcej możliwości pracy zdalnej. Pracownicy biurowi, księgowi, graficy komputerowi czy programiści nie muszą być już obecni w siedzibie firmy, by efektywnie wykonywać swój zawód. Pomoc informatyczna również może odbywać się zdalnie, jednak nie we wszystkich przypadkach. Jakie problemy zatem można rozwiązać przy pomocy informatyka online?